Hoşgeldin 2014!

Geç kalmış bir hoş geldin olabilir ama önemli değil. Yoğun geçen 2013 ün ardından bir nefes almak için 2014 ü çok beklediğimi söyleyerek başlayayım. Evet 2014 den pozitif bir elektrik alıyorum ve kötü geçen sağanak yağmurlu fırtınanın ardından açan bir güneş olabileceğine inanıyorum.

2013 hayatım da yaşadığım şu ana kadarki belkide en sıkıntılı geçen en belalı geçen en talihsiz geçen bir yıldı. Ama bana kattığı bazı şeyler vardı. Onları bir kenara itersek 2013 hiç sevmediğimi söyleyebilirim sanırım. Hani biten bir yılın ardından o yılın değerlendirmesini yapmak istersiniz ya. İşte içimden hiç öyle bir şey gelmedi. Ama yinede yaptım tabiki. Muhasebe şart nasıl olsa. Her neyse. 2013 hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum. Bir daha da böyle bir yıl yaşamamak dileğiyle uğurluyorum.

2014 ile alakalı hedefleri şimdiden koyarak işe başladık herkes gibi. Dedim ya pozitif bir elektrik alıyorum ve bu da bana güç veriyor. Hissediyorum her şey daha iyi olacak ve daha iyi bir yaşama kavuşacağız. Bu temennim bütün dünyaya. Hayatımın gidişatından bahsettim ama Dünya'da da bu durum farklı değildi. Onca vefat onca yıkım onca lanet sarmıştı dünyanın başına 2013. İyi dileklerde de bulunduğuma göre. Bu yazıya bir nokta koyabilirim. Çok klişe değil mi? Ama her zaman bir nokta koymak gerekmez mi? Ya da koymamak mı gerekir? Buna da siz karar verin.

İyi bloglar.


Penulis : Emre ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Hoşgeldin 2014! ini dipublish oleh Emre pada hari 5 Ocak 2014 Pazar. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Hoşgeldin 2014!
 

0 yorum:

Yorum Gönder