Her şey teknoloji için.

Burası aynı zamanda bir teknoloji bloğu olacağından bahsetmiş miydim? Bahsedeyim o zaman. Teknolojiyle tanışmam babamın ben 6-7 yaşlarımdayken aldığı bilgisayara dayanır. Sanırım sene 1999 du. Tabi o zamanlar anlamazdık, oyunlar filan vardı oynardık. Çocuktuk. Yıllar geçtikçe bu büyüleyici alete olan ilgim arttı. Hakkında daha fazla bilgi edinmeye daha fazla araştırmaya başladım. Kurcaladım. Sürekli kurcaladım söküp taktım Bozup yaptım. Merak ettiğim şey hakkında yapamayacağım hiç bir şey yoktur ve merakımı giderene kadar didinirim. Sonuçta bu kadar haşır neşir olduktan sonra mesleğimi de bu yönde belirlemem kaçınılmaz oldu haliyle. Önce lise de kötü bir tercih yapıp genel bir liseye yerleşmem bu yönde ufak bir engel olsa da lise boyunca da tabi ki bilgisayarla olan ilgimi kesmedim. Benim ilgim daha çok donanım yönündendi tabi. Ve nihayet lise 1 in sonları gibi bülümümün mesleklerinin tanıtıldığı broşürü elime alınca her şey daha da netlendi. Eşit ağırlıkta bana göre seçilebilecek en iyi bölümdü. Yönetim bilişim sistemleri. Her şeyini araştırdım. Nedir, nerelerde eğitimi verilir, kaç yıllıkdır, bitirince ne olacağım vs. tüm bilmek istediklerimin cevaplarını tek tek öğrenmeye başlayınca daha bir sevdim bölümümü. İleride yapacağım işimi. Gel zaman git zaman sınav zamanı geldi. Lise hayatım boyunca çalışkan bir öğrenci olmadığım için yüksek puan alamadım ama aldığım puanda beni hayallerime ulaştırmaya yetti. İnsanoğlu hep fazlasını ister. Önemli olan az ile mutlu olmak :) Her neyse. Bu şekilde Bartın Üniversitesi Yönetim bilişim sistemlerini kazandım. Kazandığım bölümden tabi ki memnundum. Neredeyse 3 yılı aşkın bir süredir üzerinde araştırma yaptığın bilgi sahibi olduğun bir şey için yapacağın bir hareketten pişmanlık duymazsın. Şu anda çalışmalarıma devam ediyorum. Daha iyiye daha ileriye yol almak için devam da edeceğim. Her şey YBS için.

Serüven bu şekilde. İşte buradasın. Bunları okudun ve benim hakkımda daha fazla bilgi edindin. O halde takipte kal.

İyi bloglar. :)

Penulis : Emre ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Her şey teknoloji için. ini dipublish oleh Emre pada hari 5 Ocak 2014 Pazar. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Her şey teknoloji için.
 

0 yorum:

Yorum Gönder